27 julli 2017 - San Francisco

27 juli 2017 - Mill Valley, California, Verenigde Staten

Vanmorgen zijn we op tijd opgestaan om op tijd richting San Francisco te gaan. We gingen een beetje later, niet omdat de auto niet wilde starten, maar omdat er een drietal herten in onze 'achtertuin' ging eten/liggen. Wat een prachtig gezicht, twee oudere dames met een jong. We bleven er naar kijken.

DSC_0046 DSC_0048

Het jong ging wat uitrusten, terwijl de anderen door bleven eten. Uiteindelijk kwam er één terug bij het jong en tikte het met haar voorpoot aan. Wij dachten dat ze duidelijk wilde maken dat ze verder gingen. Maar uiteindelijk pikte ze gewoon het slaapplekje in.

DSC_0066 DSC_0067

Daarna zijn wij vertrokken naar San Francisco, Pier 39. Er moesten nog wat souvenirs gekocht worden. Daar zijn we redelijk in geslaagd.

DSC_0122 DSC_0121

We zijn weer in de auto gestapt en doorgereden naar Market Street, het financial district, waar ook leuke restaurants zijn en mooie winkels. We hebben daar geweldige pizza's gegeten.

DSC_0128 DSC_0133

We kwamen onderweg Michael Jackson nog tegen, met een oude trouwe fan. We hebben wat gekocht en daarna de auto weer opgezocht.

Het navigatie systeem werd weer op Mill Valley gezet, prachtige uitzichten onderweg.

DSC_0139

Vanavond hebben we bij een restaurant gegeten in Mill Valley. Erg lekker en heel erg gezellig.

DSC_0149

Toen we thuis kwamen hoorden we veel geritsel, het bleek dat onze buurman nog even langs kwam. Helaas hebben we daar geen scherpe foto van kunnen maken.

Els

1. Joke:
    28 juli 2017
    Prachtig , maar jullie zullen zo langzamerhand ook wel naar jullie kipjes, ezels, katten en hond verlangen!