19 juli 2017 - Los Angeles

19 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag was onze laatste dag in Los Angeles. En na een dag bij de familie Kruizinga en een dag in Universal Studios was het tijd om LA te gaan bekijken!

We zijn vanochtend (na een heerlijk ontbijt) vroeg vertrokken naar Hollywood Boulevard. Dit was ongeveer een half uur rijden, maar omdat er file stond, hebben we er een uur over gedaan. Daar aangekomen was het gelukkig nog rustig. We hebben dus rustig de verschillende sterren kunnen bekijken. Er lag zelfs een ster voor mij!

DSC_0006

Na Hollywood Boulevard was de volgende stop een uitzichtpunt voor het Hollywood sign. Toen we echter de parkeergarage uitreden, konden we het Hollywood sign al zien, dus die stop hebben we overgeslagen.

DSC_0049

Na het uitzichtpunt zijn we naar Rodeo drive gereden. Omdat we allemaal niet de behoefte hadden om uit te stappen, zijn we er alleen doorheen gereden. Tijdens de rit naar Rodeo drive kon je goed zien dat je in een ander gedeelte van LA terecht kwam. Er rijden daar zo veel sportwagens!

Na Rodeo drive stond Venice beach op het programma. We hebben eerst langs Santa Monica gelopen. Dit is in vergelijking met Venice beach het "nette" strand. Terwijl we daar waren, werden er amateur beachvolleybal wedstrijden gehouden.

DSC_0086

Na een beetje rond gelopen te hebben, besloten we door te gaan naar Venice beach. Ook hier hebben we eerst een beetje rond gelopen. Er lopen daar zo veel verschillende mensen rond! Het is eigenlijk één straat met aan de ene kant winkeltjes en restaurantjes en aan de andere kant verschillende kraampjes. We hebben ook op Venice beach geluncht.

Na de lunch zijn we nog even verder gelopen en heb ik een bordje gekregen met mijn naam erop, die uit allemaal stukjes nummerborden van de verschillende staten bestaat.

DSC_0117

Terwijl dit werd gemaakt, zijn mama, Laure en ik naar het water gelopen. Je kan natuurlijk niet bij een strand zijn geweest zonder het water te hebben aangeraakt. Bovendien was dit de eerste (bewuste) keer dat ik in een Oceaan heb gestaan! Nadat we alle drie een natte broek hadden door de golven, die hoger waren dan we hadden verwacht, zijn we terug gegaan.

DSC_0146

Het was de bedoeling dat we na Venice beach naar downtown LA zouden gaan om de plek te bezoeken waar LA oorspronkelijk was onstaan. Jammer genoeg stond het verkeer zo vast dat we dit niet meer hebben gedaan. We moesten namelijk weer om 5 uur in het hotel zijn, omdat papa een massage en mama een gezichtsbehandeling hadden afgesproken. Dus toen we terug waren in het hotel hebben Laure en ik gezwommen, oom Gido heeft gesport en papa en mama hebben gerelaxt!

Na iets gedronken te hebben in de bar, hebben we heerlijk gegeten in het steakhouse in het hotel. Morgen gaan we aan onze roadtrip naar San Francisco beginnen! Maar eerst lekker slapen.

Celeste

1. Wilma van Zeijts:
    20 juli 2017
    Leuk dat ik een beroemdheid met een eigen ster op Hollywood Boulevard persoonlijk blijk te kennen ;-)
  2. Marieke van Van Zeijts:
    20 juli 2017
    Gaaf hoor, klinkt als actief maar ook relaxed dagje. En met jouw Harrie Potter passie kun je ook werkelijk overal scoren, Laure.