20 juli 2017 - Monterey

20 juli 2017 - Monterey, California, Verenigde Staten

Vandaag zijn we van Los Angeles naar Monterey verkast. Vanmorgen zijn Patrick en ik eerst nog gaan hardlopen. Gisteren hadden we een route uitgestippeld en alle straten op een briefje geschreven. Het hotel staat in een prachtige omgeving, met enorme huizen, we zijn nog door een klein parkje gelopen, waar je, bijna, letterlijk over de eekhoorntjes struikelde.

IMG_0171 IMG_0173 IMG_0166

Na het ontbijt zijn we vertrokken naar het noorden. Op één of andere manier hadden we de optie snelwegen, uitgeschakeld bij het navigatie systeem, zodat we via allerlei alternatieve wegen Los Angeles uit werden geleid. Gelukkig kwamen we er redelijk snel achter, zodat we toch via de snelweg LA verlieten richting Ventura. In Ventura hebben we even koffie gedronken. Niet echt geweldig van kwaliteit, maar de toiletten waren beter!

IMG_0178

Daarna door naar Santa Barbara.. Dat was erg leuk! een stadje met veel Mexicaanse invloeden, en veel eettentjes. We hebben heerlijk gegeten, en daarna de weg vervolgd.

DSC_0008

Uiteindelijk hebben we nog bij een Starbucks ice tea en iced coffee gedronken, voordat we in Monterey aankwamen. Na om circa 18:30 te hebben ingechecked zijn we gaan eten bij de Fishermans's warf. Celeste was niet aanspreekbaar omdat er zeehonden in het water zwommen! Tussen de bootjes zwemmen de zeehonden en zeerobben!

DSC_0068 DSC_0069 DSC_0073

Daarna hebben Gido en Patrick nog wat in de hotel bar gedronken. Morgen nemen we de highway 1 naar San Fransico.

DSC_0075

Els

1. Joke:
    21 juli 2017
    Leuke herinneringen roept dat bij me op. Wij reden daar ook eens op highway 1. Op weg naar San Francisco. In de stad hebben we gefietst! Een aanrader! Geniet ervan daar