21 juli 2017 - San Francisco

21 juli 2017 - Mill Valley, California, Verenigde Staten

Vandaag was onze tweede reisdag naar San Francisco. Aangezien we nog maar 4 uur hoefden te rijden, besloten we het 's ochtends rustig aan te doen. We zijn na het ontbijt naar de Fisherman's Warf gelopen van Monterey bay om nog een paar zeehondjes te spotten en winkeltjes te kijken.

DSC_0019

Rond een uur of 11 zijn we terug gegaan naar het hotel om onze koffers te halen en uit te checken. Om half twaalf waren we weer op weg naar San Francisco! We zijn via Highway 1 gereden. Een weg pal langs de kust met de mooiste uitzichten.

DSC_0104

We hebben een huisje midden in de bossen, die ongeveer één uur rijden van San Francisco ligt. Om daar te komen moet je via de Golden Gate brug. Dit levert een spectaculair filmpje op (al zeggen we dat zelf)! Dit filmpje is te zien bij video's.

Om vijf uur kwamen we bij het huisje aan. Het is een schattig huisje met twee verdiepingen. Het is een beetje ingericht in de stijl van ons gastenverblijf. We voelen ons dus helemaal thuis! Toen papa en mama alle koffers uit de auto hadden gehaald, dit was twintig traptreden naar beneden, zijn zij boodschappen gaan doen, terwijl Laure, oom Gido en ik "thuis" bleven. Papa en mama hebben boodschappen gedaan in een enorme biologische winkel met de mooiste producten. Ze kwamen helemaal gelukkig weer thuis. Als kers op de taart kregen we ook nog bezoek van een hert vanavond!

DSC_0175

Morgen gaan we een rustdagje houden en hopelijk nog meer wild spotten!

Celeste

1. Wilma van Zeijts:
    22 juli 2017
    Prachtige route lijkt me zo langs de kust. Succes met wild spotten. Gaat vast wel lukken nu ze zelf alvast een kijkje komen nemen.