7 juli 2017 - New York

7 juli 2017 - New York City, Verenigde Staten

Wij zijn aangekomen in New York! We vertrokken vandaag, of gisteren ligt er aan waar je bent, om 12.00 van huis. We kwamen rond 13.30 aan op Schiphol waar we iets geluncht hebben (iets is een beetje een understatement). Daarna gingen we wat shoppen en om 17.20 zaten we in het vliegtuig ready for take-off! Onze vlucht duurde 7,5 uur. We zaten super-de-luxe business Class, dus lekker eten, heerlijke stoel en keuze uit heel veel films.

Na aankomst hebben we een taxi genomen naar het hotel. We hadden een hele aardige taxichauffeur, die onderweg nog van alles uitlegde. Toen we bij het hotel kwamen, zaten we midden in hoosbui.

We hebben een soort appartementen, met een zitkamer en een keuken. Nu eerst slapen en morgen....New York.

Laure

1. Marieke van Van Zeijts:
    8 juli 2017
    Have fun en Laure en Patrick succes met shoppen:-). Ben benieuwd naar al jullie belevenissen.
  2. Wilma van Zeijts:
    8 juli 2017
    De reis klinkt als een goed begin. Veel plezier nog.
  3. Marijn:
    Gaaf! veel plezier :)
  4. Gido:
    8 juli 2017
    Veel plezier in The Big Apple. Mijn aanrade: Neem de Hop On - Hop off Bus die vertrekt bij het Empire State Building, (daar vertrok de bus in 2010 vandaan) en bekijk de stad, dan krijg je al een mooie indruk. Ben benieuwd naar jullie avonturen!