10 juli 2017 - New York

10 juli 2017 - New York City, Verenigde Staten

Vandaag besloten we het iets rustiger aan te doen. Na twee dagen door de stad te hebben gelopen, hadden we wel behoefte aan een rustig dagje. En waar kan je dat nou beter doen dan in Central Park? Precies, nergens!

Papa en mama wilden graag een keer in Central Park hardlopen. Dus dat hebben zij vanochtend gedaan. Een ronde van dik 12 km.

hardloopronde central park

Laure en ik hebben een beetje uitgeslapen. Dat wil zeggen Laure was om zeven uur uit bed en ik om acht uur. Nadat papa en mama terug waren en hadden gedoucht, zijn we opzoek gegaan naar een restaurantje voor het ontbijt.

DSC_0005

Na het ontbijt zijn we in Central Park op een picknickbank gaan zitten, We hadden onze boeken mee, dus we hebben daar heerlijk zitten lezen. We zaten daar tussen de eekhoorntjes en de vogeltjes. Bovendien was het de perfecte plek om mensen te kijken. Na een uurtje gelezen te hebben, zijn papa en ik naar een Starbucks gelopen om koffie te halen. Mama heeft ondertussen een eekhoorntje van heel dichtbij kunnen fotograferen.

DSC_0039

Toen papa in mei in New York was, heeft hij geluncht bij The boathouse. Dit is een restaurant middenin Central Park. Hij vond dit zo leuk dat hij ook met ons daar wilde eten. Dus dat hebben we gedaan! Met uitzicht op de roeibootjes, waar ik nog steeds het nut niet van inzie, hebben we heerlijk geluncht!

DSC_0087

Na de lunch zijn we weer in Central Park gaan zitten. Op de weg naar The Boathouse waren we langs honkbalvelden gelopen waar hele groepen mensen aan het honkballen waren. Daar wilden we graag even gaan kijken. Toen we daar aankwamen, was er één grote groep bezig met een wedstrijd. We zijn daarnaast gaan zitten onder een grote boom. Zo hebben we de middag door gebracht, lezend en kijkend naar de wedstrijd.

DSC_0102

Vanavond eten we op de hotelkamer. We zijn naar de supermarkt geweest en hebben de ingrediënten voor een Ceasar salad gekocht. We zitten nog zo vol van al het eten van de afgelopen dagen, dat we het vanavond wat rustiger aan doen.

Celeste

1. Wilma van Zeijts:
    11 juli 2017
    Ik ben helemaal zen na het bekijken van de foto's. Wat is Central Park prachtig! Klinkt en ziet eruit als een hele fijne dag.
  2. Gido:
    The Boathouse! Leuk!
  3. Brechtje:
    11 juli 2017
    Gaaf zeg, en wat is Central Park groot! Bijzonder zo'n groot park midden in stad. Veel plezier nog!
  4. Marieke van Van Zeijts:
    11 juli 2017
    Celeste wat zeg je me nou? Ik roei al 25 jaar en jij ziet daar het nut niet van in??
  5. Heidi Hoogvliet:
    11 juli 2017
    Els, nu heb je je eekhoorn op een hele veilige manier;)