13 juli 2017 - New York - Wichita

13 juli 2017 - Wichita, Kansas, Verenigde Staten

Vandaag was een “reisdagje”. Om 8 uur stond de taxi klaar. Geen “gele” taxi, maar een Mega Zwarte GMC -7-zitter. Zo’n tank voor op de openbare weg. Genoeg voor onze 4 koffers, en alle inzittenden. Prachtig.

We waren op tijd op het vliegveld Newark. Vergeleken met Schiphol is Newark erg saai. Weinig winkeltjes – maar we hadden toch al (te) veel geshopt – dus alleen wat koffie (en cheese cake). We vertrokken op tijd richting Minneapolis. In Minneapolis hebben we snel wat gegeten en daarna vlogen we naar Wichita. In het vliegtuig was het koud op de vloer, dus bij aankomst waren Els, Celeste en Laure’s voeten bevroren.

DSC_0008

Gelukkig was het bij aankomst 37C! Ab stond al te wachten met een Giga auto. Want… veel koffers en veel mensen! Wat een verschil met New York. Hier is het heel ruim, veel groen, heel vlak, en de gemiddelde hoogte van gebouwen is ongeveer 2 verdiepingen! We zijn onderweg even gestopt bij de zwemtraining van de toekomstige Olympische kampioenen Astrid en Ariana.

Ab en Koko, Astrid en Ariana wonen in een prachtig nieuw huis!!! Elke slaapkamer, inclusief de 3 gastenkamers in de beneden verdieping hebben allemaal een badkamer! En kleedkamers! Geweldig groot, mooi ingericht. Het gastenverblijf is een compleet woonhuis.

We hebben heerlijk gegeten en bijgepraat. Super leuk. Echt geweldig! En ik heb een mooie polo van Kansas gekregen!

Patrick

1. Gido:
    14 juli 2017
    Dat is dus een hele andere wereld in vgl met NY. Zo zie je de diversiteit van de VS. volop genieten en plaatjes schieten.
  2. Wilma van Zeijts:
    14 juli 2017
    Ik ben toch wel benieuwd wat voor een ding/apparaat Laure vasthoudt en waar Els niet helemaal het nut inziet? ;-)
  3. Els:
    14 juli 2017
    De selfie stick natuurlijk!