14 juli 2017 - Wichita

14 juli 2017 - Wichita, Kansas, Verenigde Staten

Vandaag zijn we op stap geweest in Wichita!

Aangezien Astrid en Ariana al vroeg moesten zwemmen vanmorgen, zijn Patrick en Ab meegegaan om ook wat lichaamsbeweging te krijgen. Eerst hebben ze een aantal kilometers afgelegd op de atletiek baan en daarna hebben ze nog het lef gehad om bij al die snelle zwemmers in het zwembad te duiken.

IMG_0091IMG_0092

Ondertussen zijn wij rustig opgestaan en hebben we van Koko een heerlijk ontbijt gekregen. Daarna was het tijd voor de Chessna fabriek. Een enorme hal waar je echt vanaf het eerste boutje tot het volledig vliegtuig kon bekijken. Helaas mochten daar geen foto's gemaakt worden. Patrick overweegt nu om op de Reeverdijk een landingsbaan aan te leggen, zodat hij met het Newion vliegtuig daar kan landen en weer opstijgen natuurlijk.

Koko werkt daar op kantoor en haar hebben we ook nog even bezocht.

Vervolgens zijn we even haar huis gegaan om Ariana op te halen om samen naar de zoutmijnen te gaan. Onderweg zijn we nog even gestopt bij een Amish winkel.

De zoutmijnen zijn een enorm complex onder de grond. Al vanaf 1920 wordt daar zout gewonnen tot heden aan toe. We mochten fantastische witte helmen op en hebben daar de grand tour gedaan.

IMG_0100  IMG_0105

Toen we klaar waren we weer terug gereden naar Wichita.

In de avond zijn we lekker uit eten gegaan naar een steakhouse. image1

Daarna zijn Koko, Astrid, Ariana, Celeste, Laure en ik naar de bioscoop gegaan, the minions. Wat een geweldige film.

image4 image2

Patrick en Ab zijn uitgegaan voor een mannenavond....Dus ze zijn gaan bowlen!

Morgen staat er weer een vol programma te wachten, dus we gaan nu lekker slapen.

Els

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gido:
    15 juli 2017
    Leuk hoor, volop afwisseling. Heerst er in die zoutmijn ook een zoute admosfeer? Smaken je lippen ook zout zoals aan zee? Tot morgen.
  2. Wilma van Zeijts:
    15 juli 2017
    Een heel ander Amerika. Leuk om bij Ab, Koko, Astrid en Ariana hun leven daar (even) mee te maken. Ik zie nu het nut van de selfiestick ;-). Geweldige foto in de mijn.
  3. Wilma van Zeijts:
    15 juli 2017
    Gido goede reis en jij ook een fijne vakantie!
  4. Marieke van Van Zeijts:
    16 juli 2017
    En zo was er voor ieder wat wils. Leuk om het allemaal mee te maken en dit deel van 'Amerikaans huis' uit mee te maken. Enige overeenkomst met ons dat wij gisteren ook van de minions genoten hebben:-)
  5. Judith van zeijts:
    16 juli 2017
    Staat jullie briljant, die witte helmen (ik ben eindelijk bijgelezen)