15 juli 2017 - Wichita

15 juli 2017 - Wichita, Kansas, Verenigde Staten

Wichita Kansas!!!. We hebben het hier super gehad. Vooral omdat Koko en Ab zo enorm gastvrij zijn! Kijk, toen wij vorige week in New York vertelden dat de "next stop "Wichita Kansas" zou zijn, werden er wenkbrauwen gefronst. Wichita staat bekend vanwege BBQ's en Tornado's! Maar meer niet! Qua landschap zou je aan de Flevopolder moeten denken. Alleen dan factor 1.000 groter. of meer. Niet erg spannend. Maar wel super leuk. Alles is zo uitgespreid over het land. En er is hier zo...veel....ruimte!

We hebben een geweldig programma gehad. Bij Beechcraft de fabriek bekeken, de zoutmijnen gezien. Heerlijk gegeten in de restaurants, ontzettend gelachen met Ab in de "Men's night out", en vandaag bij een Mall en bij het Derby Waterpark. Zoals Ab zei: hoeveel Nederlandse mensen zijn er ooit in Derby geweest? Niet veel. En daar zal een reden voor zijn :-).

Vanavond hebben Koko en haar zusters een heerlijke BBQ gemaakt. We waren met ongeveer 20 man! En Ab en Koko hebben zo'n prachtig en groot huis, dat het niet opviel dat er zo veel mensen waren.

DSC_0078 DSC_0085

Wat voor mij was het leukste om tijd met Koko, Ab, Astrid en Ariana door te brengen. Verhalen te vertellen, te begrijpen hoe het leven hier is, of bij ons thuis.

Morgen gaan we naar L.A.. We vertrekken om 11:20 of zo. Dus 3 uur van te voren op het vliegveld zijn. En, ook al is het 30 minuten rijden, we zullen vanwege de enorme verkeersdrukte een uurtje extra nemen.... Oh nee..... Dat is echt niet nodig hier. We hebben onze boarding passes al.

Het waren echt erg leuke dagen! Dank Ab en Koko! Jullie hebben ons echt een heerlijke tijd hier gegeven!

Patrick

1. Gido:
    16 juli 2017
    Je wordt gewoon nieuwsgierig, wanneer je deze recentie leest. Dorothy nog ontmoet en de eerste schreden op fe Yellow Brick Road gezet? Heeft iemand nog schoenen gekocht? Bijvoorkeur rode. Ik draaf door, ben inmiddels op Schiphol en ga zo boarden. Tot vanavond.
  2. Marieke van Van Zeijts:
    16 juli 2017
    Mooi drieluik jullie vakantie:-). Geniet van de 3e acte!