16 juli 2017 - Wichita - Los Angeles

16 juli 2017 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag was weer een reisdag. Na weer een goed verzorgd ontbijt bij Ab en Koko vertrokken we naar het vliegveld van Wichita. Gelukkig viel het verkeer mee :) en waren we mooi op tijd.

Nadat Celeste en Laure nog een paar mooie en warme shirts hadden gekocht, namen we afscheid van Wichita.

Eerste stop Atlanta, een uur terug in de tijd.

Daar hadden we uitgebreid tijd om te lunchen. Daarna kwam er nog een lange vlucht naar LA. Helaas zaten we niet allemaal bij elkaar in het vliegtuig, dus het was iets minder gezellig.

Op het vliegveld van LA stond Gido al te wachtten, HIj was een paar uur eerder geland. Gelukkig waren de koffers er snel en konden we op weg naar de huur auto.

De Hertz verhuur was vlakbij de luchthaven, dus de vliegtuigen kwamen laag over.

Het moest wel een grote auto zijn, want met 5 grote koffers heb je veel ruimte nodig. Uiteindelijk hadden we de juiste auto te pakken.

Het hotel is prachtig, we hebben nog even in de bar wat gedronken en vooral wat gegeten. Want we waren erg hongerig .

Morgen gaan we naar Gerard, Angelica, Grayson en Jace. Maar nu eerst slapen!